Microdermabrasion Refine & Pore Minimizer Serum

Assalamualaikum,

Sue nak share Set Parut dan Pori yang Hebat😱✔✔✔


Kelebihan menggunakan TimeWise® Pore Minimizer Serum

🌷Membantu mengukuhkan kulit dan menjadikan saiz liang kelihatan lebih kecil.
🌷Ia tidak berminyak atau melekit dan meninggalkan kemasan yang licin.
🌷Mempunyai formula menyerap yang pantas yang membantu menenangkan dan membuat kulit selesa.
🌷Mengurangkan kemerahan.

1) Mary Kay TimeWise® Microdermabrasion Refine

Macam yang kita semua tahu, kita tak perlu menggunakan scrub hari-hari. Cukup sekadar 2 ke 3 kali seminggu. Refiner ini adalah scrub yang sangat halus. Kita tak perlu sental terlalu kuat kerana kulit wajah kita sangat nipis.Tanggalkan sel kulit mati supaya muka berseri and nampak healthy. Tekstur dia macam losen putih berkrim tu. Bantu suburkan kulit dari bawah melalui proses mikroperedaran - bawak oksigen keatas kulit untuk serlahkan kulit yang sihat!

Refine ni jugak bantu kecikkan pori dengan cara tanggalkan set kulit mati yang terbentuk secara semulajadi/faktor persekitaran kat dalam and sekeliling pori tu. Ingat, segala benda yang tersumbat dalam liang pori tulah yang transform jadi sel kulit mati yang bukan je hasilkan jerawat, tapi kulit kusam/gelap.

2)Mary Kay TimeWise® Pore Minimizer Serum

Selepas membersih wajah dengan refiner, anda boleh gunakan TimeWise® Pore Minimizer Serum pula untuk mengurangkan penampilan liang-liang pori. Serum ini merupakan gabungan ekstrak botani yang dapat membantu mengukuhkan kulit kita sekaligus menjadikan saiz liang kelihatan lebih kecil.
Bila dah pakai Refine yang berfungsi macam scrub, dah tentu kita perlu something yang melembutkan kulit betul tak? Sebab tu replenish ni cepat serap dalam kulit supaya dapat melicin and melembut. Yang berjerawat berlubang tadi elok sangat untuk ratakan balik struktur kulit. Tekstur macam serum yang ringan, macam tak pakai apa kat muka. Yang berpori pulak, ini lah masanya untuk pori dikecikkan!

Suburkan kulit dari atas dengan ramuan ekstrak daun Camellia. Boleh jugak jadi pelindung (filter) dari debu-debu supaya tak masuk dalam pori.

🌼 Sesuai untuk kulit sensitif
🌼 Triple-tea complex  (Ekstrak daun Camellia)
🌼 Diuji secara klinikal untuk iritasi dan alergi kulit
🌼 Bebas wangian
🌼 Bebas minyak
🌼 Tak komedogenik

Love,
Sue
013-9414159
Mary Kay BC

No comments:

Post a Comment

Kami Nak Bantu Jana Income Melebihi 4 Angka ! Klik Sini

Caranya ada di dalam video ni